02:55 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاملات بورس تهران

مراسم نواختن زنگ معاملات به مناسبت هفته جهانی سرمایه‌گذار با هدف افزایش سواد مالی
نماد برتر- امروز زنگ معاملات بورس تهران هم زمان با سایر بورس‌ها و اتاق‌های پایاپای مرکزی سراسر دنیا در هفته‌ جهانی سرمایه گذار سازمان بین‌المللی کمیسون های اوراق بهادار (آیسکو) به صدا درآمد.
ارزش معاملات بورس تهران به ۲۳۱۷۲۴۶ میلیارد ریال رسید
نماد برتر- طی ۲۱ روز کاری شهریور۹۹، ارزش معاملات در مقایسه با مرداد۹۹ ، معادل ۳۳- درصد کاهش یافت و از ۳۴۵۲۳۲۶ میلیارد ریال به ۲۳۱۷۲۴۶ میلیارد ریال رسید.
شرکت های سرمایه گذاری استانی حاضر در بورس ۲۵ تایی شدند
نماد برتر- با درج نماد دو شرکت ۹۲ و ۱۸.۸هزار میلیارد تومانی سرمایه­ گذاری استانی لرستان و مازندران در بورس تهران، تعداد شرکت های این گروه به ۲۵ رسید.
مشخصات کلی شرکت جدید آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام در بورس
نماد برتر- شرکت سپید ماکیان با سرمایه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام بایستد .
ششمین تامین سرمایه آماده عرضه اولیه اطلاعات عملکرد ۱۲ ماهه داد
نماد برتر- تامین سرمایه تمدن که به تازگی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شده تا آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام باشد، اقدام به انتشار گزارش عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به آذر ۹۶ کرد.
بزرگترین تولیدکننده مرغ گوشتی ایران در بورس درج و آماده عرضه اولیه شد
نماد برتر- شرکت سپید ماکیان بزرگترین تولیدکننده مرغ گوشتی و محصولات ایران با سرمایه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی و مالکیت بخش خصوصی در بورس تهران درج و آماده عرضه اولیه شد.
زمان معامله دو شرکت استانی سهام عدالت در بورس مشخص شد
نماد برتر- بورس تهران از زمان انجام داد و ستد سهام دو شرکت سرمایه گذاری استان مرکزی و زنجان در بازار دوم معاملات این بورس و لزوم تعیین کارگزار ناظر سهامداران فعلی خبر داد.
اثر سه عامل نوید بخش تداوم روند صعودی بورس در هفته آینده
نماد برتر- آخرین روز کاری این هفته بازار سهام در حالی با رشد ۳۹ هزار و ۵۰۵ واحدی به معاملات روزانه پایان داد که اثر سه عامل می تواند نوید بخش تداوم روند صعودی در هفته آینده باشد.
سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت حاضر در بورس ۱۲ تایی شدند
نماد برتر- پنج شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌های خوزستان، کردستان، ایلام، گلستان و گیلان به عنوان هشتمین، نهمین، دهمین، یازدهمین و دوازدهمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شدند.
تصمیمات کوتاه مدت دردسرساز بورسی
نماد برتر- شاید زمانی که وزارت نفت مخالفت خود با عرضه پالایشی یکم که باقی مانده سهام دولت در چهار پالایشگاه است را اعلام کرد، هرگز گمان نمی کرد که حرکت دومینووار نزول شاخص را آغاز کرده است؛ اتفاقی که در ابتدا باعث ریزش سهم های پالایشی و به تبع آن انواع سهم های کوچک و بزرگ بود و تصمیمات کوچک و بزرگی که برای بازگرداندن تعادل به بازار گرفته شد، تقریبا اثرگذار نبود. موضعی که یک تحلیلگر بازار سرمایه نیز به آن اشاره و از عدم هماهنگی در تصمیم گیری در دولت انتقاد کرد.
 چالشی که بازار سهام با آن رو به روست
نماد برتر- نوسانات پیش روی بازار سهام را اگر چه نمیتوان حتمی پیش بینی کرد اما آنچه نوسانات بازار را پررنگ‌تر کرده می‌تواند دورنمای بهتری پیش رویمان قرار دهد.
افول قیمت سهام بعد از ۲سال رشد بالا طبیعی است
نماد برتر- معاون بازار بورس تهران گفت: شاخص در یکی دو سال گذشته رشد خوبی را تجربه داشته و طبیعی است زمانی هم برای استراحت لازم داشته باشد بنابراین رشد و افول بازار سرمایه نباید نگران‌کننده باشد.
سرمایه گذاری های استانی؛ سبدی متنوع از سهام/ انجام معاملات بورس با دو سامانه
نماد برتر- نگاه بلند مدت لازمه کسب سود در بازار سرمایه است و توصیه می کنم مالکان سهام عدالت برای فروش دارایی خود عجله نکنند.
خبرهای خوش برای سهامداران «خودرو»
نماد برتر - شرکت «ایران خودرو» اقدام به واگذاری دارایی های خود کرده که از این محل سود قابل ملاحظه ای را شناسایی کرده است.
سفیر سوییس زنگ آغاز معاملات بورس تهران را به صدا درآورد
پایگاه خبری راد: امروز سفیر سوییس در ایران به تالار حافظ رفت و به صورت نمادین زنگ آغاز معاملات بورس را به صدا درآورد؛ سفارت سوییس در ایران حافظ منافع آمریکا و عربستان است.